Nån jävlas med mig!


God kväll!

Har haft mycket att stå i på sista tiden, så därför har jag inte riktigt haft tid att uppdatera på ett tag!

För det första är det någon som jävlas med mig. Ni minns säkert min tomtesocka som jag hittade på jobbet och som jag satte fast på "min" truck. PRECIS!
 När jag kom till jobbet idag var den inte kvar, utan låg slängd inne i hörnet under ett av stalagen! ?


Vem är det som är den skyldige?!

Hur som helst tafsade jag på den ett bra tag. Klämde, kände och kramade den. Den levde fortfarande. Puh!

Men vad fanns i den?!


Jag tog upp föremålet!....



Men Nalle Puh!? Vad gör du här?! Sjukt!...
Jag lade undan dem...

Inte nog med det!...när jag var på väg hem och skulle slänga lite sopor i konfirmatorn så såg något jag INTE ville se...



Tomtesockan låg längst ned i konfirmatorn! Han dör ...Vad gör jag?!
Kunde inget göra. Det var försent. Jag går åter igen till att bli den "äkta" tomtesockan.
R.I.P Tomtesocka (originalet).

Frågan är nu, vem är mördaren? Jag har mina misstänkta kan jag säga!
...Jag återkommer....

Peace// Veronica
 SNYFT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

veeeeeeeeeeeeeem är den skyldiga???

2009-07-15 @ 16:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0