När morsan och Mackan drar till rampen

Morsan har skaffat nya skor.
"SKEJTSKOR" hahahaha

Jag fick en liten syn framför mig.

Tänk när morsan och Mackan(lillebror) drar till rampen tillsammans... Mackan trixar som fan...och mamma står stadigt fastlimmad på skateboarden. Ska hon våga ta sats?
Näe, tror inte det. Hon lär väl köra en Robert Gustafsson....

Hon börjar köra den nya sporten : "Walling".
Man strävar efter att få "Karuchi". Dvs, Man springer in i skateboardrampens vägg med huvudet först så att det bildas ett blodformat märke format som Africa.

Det sorgliga är att man bara kan uppleva "Karuchi" en gång i livet. Annars räknas det inte som en "Karuchi".

Jag vill inte att mamma ska börja köra walling, jag vill ha henne kvar.
Men hon får fan inte börja skejta! är det nån som ska med till rampen så är det ju jag!

Mackan och Verran drar till rampen UTAN skejtskor...


Peace// Veronica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0