Tomtesocka!?


Jag har funnit den!!!
Den äkta tomtesockan?!
TRODDE att det var JAG?!

När vi skulle rensa ut speciallagret på jobbet fann jag denna bland all skit...





Jag såg det som "my sign" och var bara tvungen att behålla den...jag satte upp den på den "gamla" trucken(det är ingen som vill ha den). Här med utser jag truck Nr. 3 för MIN truck!




Och ni vet ju att truck NR: 3 är tomtesockans. 
Två tomtesockor kan bara sluta på ett sätt... Truck 3 x 2=SEX....kunde inte ha blivit bättre!

När jag dök upp idag var trucken tagen?! Vem har för EN ENDA GÅNGS SKULL SNOTT DEN "GAMLA" TRUCKEN!?

Jag nämner inga namn...men Micke...hämnden är ljuv...hämnden kommer...


Peace // Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0