Examensfest på KI


I lördags var jag på examensfest på karolinska institutet med självaste Linda Bergh och Sandra Nygren.

Kvällen började med att jag rev ner farfars tavla påväg mot ytterdörrn, men jag fångade den i farten och satte den under armen och gick. Jag låste dörren och gick in i hissen. När jag står där i hissen och kollar mig i spegeln inser jag att något är på tok. Vad fan ska jag med en tavla till? Det blir nog lätt att komma in med den så säg? Kanske räknas som gratis inträde? vem vet... Jag föddes ju där?



Jag har analyserat bilderna från i lördags. Jag lägger upp några här. Här är Linda och Sandra. PUSS!




Sen kom Lindas kompis som jag inte minns namnet på.

Som ni säkert förstår så är det ingen av oss som tagit examen på karolinska. Utan Lindas syster.


Längst bort i lokalen fanns en scen. Sandra bad mig gå upp på scenen och ragga upp ett gäng som ville vara med på kort. Här är beviset:



Vi hade svårt att hålla balansen



Jag hittade den mest intressanta bilden här. Med tanke på att 90% av killarna på festen såg ut som Bonde söker fru "Roger" som hade allmänt svårt att släppa loss så har vi här en spekulant på det motsatta:



Se hur han riktigt "vädrar" en skönhet. Han börjar smått dansa efter Sandra...
Men vad händer? han får syn på nåt... som får honom att avbryta nästa danssteg. Kan det vara mästerfotografen Veronica? Haha.

 


Aja kvällen slutade som min vän Sanna had sagt: På White Room som "varnligt".



Peace// Veronica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0