Jag börjar förstå varför körkortet aldrig blir av...



Nää, så här blir inga körkort gjorda! Skärpning på mig.

Nyårslöften får också bli tre stycken:


1. Körkort
Dags nu känner jag. Jag är 20 år för fasen!
(Brorsan fyllde ju 18 nyss, han får ju inte vara bättre)

2. Träna
Lade ju av med innebandyn pga för mycket jobb och för lite fritid. Har inte rört på mig sedan i oktober.
Ska jag ta tag i bandyn igen så blir det att sätta igång snart innan provträningarna börjar dra igång.

3. Lägenhet

Köpa egen lägenhet. Känner mig som värsta parasiten som bor gratis i min farfars lägenhet(Han bor inte ens här). Jag betalar endast livsmedel. Riktigt bortskämd är jag. Fy skäms!


Ni får ge mig tips på straff ifall jag inte lyckas med allt detta! Minst tre olika straff...kom igen!

Peace// Veronica


Kommentarer
Postat av: brorsan

Ha !



Jag tar ditt rum om 3:a skiter sig !!

2010-01-09 @ 20:20:27
Postat av: V

Haha. Skulle du gilla va Jocke? ;)

2010-01-10 @ 19:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0