...och så uppdaterar vi tomtesockan igen =D


NI ska veta att jag inte legat på latsidan då jag inte uppdaterat tomtesockan på ett bra tag. Nej nej nej.

Ni förstår kära läsare, jag har fått ledgångsreumatism endast i fingrarna, måste bero på kylan ...;O)

Jag hade bestämt mig att åtminstone slå in ett inlägg innan året tog slut, men ni såg ju själva hur mycket det blev av det. Därför har jag bestämt mig att idag den 6/1 -10 lägga upp 3 bilder som får beskriva året som gått:



Jag måste ju främst MOTIVERA!

1. Jag började jobba på Prisxtra den 19/1-09 vilket förändrade mycket. Jag trodde aldrig att det skulle bli som det blev. Men fyfan vad jag trivs på mitt jobb! =D även om man saknar det gamla såklart!(hemköp sekt nr 1)
Men fyfan vad jag trivs! (för att upprepa). För att skona vissa från personalfestbilderna så valde jag att ta en annan bild. En bild där bara en av de mest städade finns med på =o)
Vad för ont har jag att säga om Josefin ? =) läs även hennes blogg:http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fjosefinsdagar.blogg.se%2F&h=4bba0c22f064a965a5d636bee5148aad




2. Den andra bilden beskriver nog den största händelsen under det förra året(eller i fjol som man också kallar det). Jag träffade Mattis. Ni tänker Ronja Rövardotter. Jag med.

Nej. Mattias är nog det bästa som hänt mig på väldigt väldigt länge. Förutom mina underbara vänner och familj så är det nog han som mitt hjärta klappar högst för.  Jag tänker inte gå in på detaljer, det är på tok för personligt och slutar i tårar. MEN Mattias är den som är den. Han är DEN som man ler åt bara man tänker på honom, han är DEN som gör en glad när man är glad, glad när man är arg och glad när man är ledsen. Han är den som jag känner igen mig själv mest i.
<3 kyss!





3. Den tredje bilden motsvarar en vän som stått ut med mig i vått och torrt. Min lilla Totikki som jag brukar säga =).
Minns när man först fick syn på henne där på 6-årsverksamheten. Anna var ju störtcool. Jag ville iaf vara som henne! En sån vän som hon bör man hålla hårt! Puss på dig!


Det får vara mina tre bilder för året som gick...(från fiiioool) gnissel gnissel...


Peace// Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0