Jag gör mig själv till åtlöje

Hej och välkomna.
Nu ska jag börja göra mig själv till åtlöje för allmänheten igen.

Det var ett tag sedan ni hört något från mig. Men jag vet att ni inte varit alltför ledsna. Jag som var inloggad hela 4-5 ggr på min tidigare blogg. TheWahl.blogg.se

Ni kanske inte ens visste att jag hade en blogg? Trodde väl inte det. Den lades ner av naturliga skäl någon gång samma månad som den startades. Man kan sammanfatta den som töntigare än självaste Tore Kullgren. Men jag bjuder på den. Jag som valt att hålla min tidigare blogg hemlig just för att inte göra mig själv till åtlöje...
MEN DET SKITER JAG I NU!

Jag kan tänka mig att ni som kommer att läsa min tidigare blogg kommer att reagera precis som jag gjorde nyss.
( Tog mig för pannan. Har jag feber? Vad varmt det blev! Vågar jag läsa mer? Nej men usch! PINSAMT! )
Men som sagt. Jag bjuder på den.

Nu tänkte jag göra mig själv och andra till åtlöje (enligt blogg.se's reglement förstås) när jag bäst hinner, oseriös som jag endå ÄR.

Peace

Veronica











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0