Kvalitetstid med Veronica

I Måndags var jag ledig.

Jag vaknade och gick ner till nedervåningen. Min lillebror Marcus hade tydligen studiedag.


Jag fick en snilleblixt!

-Marcus, ska vi dra till SKANSEN?


Han tittade på mig utan att tveka, JA!


Min bror Marcus är inte som andra barn. Han är populärast bland tjejerna och hänger med de coolaste grabbarna i klassen. Men...
Varje morgon när mamma släpper av honom på skolgården så säger han hej då och ger morsan en rejäl puss på munnen inför alla polarna. Sen säger han hej då till mamma helt oberörd och skriker tjaaa! till grabbarna med skateboarden i högsta hugg.
Han är lite underlig min bror. Men just därför var han inte ens skeptisk till lite kvalitetstid med sin allra bästa...enda syster.






Vi såg mycket djur på skansen. Dock fanns ett litet skräckinjagande mönster bland dem...
Alla gav en viss antydan till sex...

Vi såg dagens saftigaste röv...




Vi såg ett lamm få orgasm av en solstråle...



Vi fann dagens PIMP bland lemurerna...han bjöd in till...




Vi såg babianer med stånd...


...och en ammande björnhona.






Kan bara säga att denna dag inte kunnat bli bättre. Det var mulet på vägen dit, soligt på skansen och regn på vägen hem. Ja, dagen gick som smort....tills....


Marcus skötte sig jätte bra enda tills vi skulle gå in i aphuset....
När vi befann oss i luftutrymmet mellan aphuset och utansidan...
Frågade han vad som fanns där inne.
Jag svarade: Det är ju apor här inne?



Marcus svarar snabbt: Ja, jag ser det...och pekar på bilden bredvid.

Men hämnden kom senare i T-centralen då en alkoholiserad, drogad mörk man kastade sig över hans axlar och säger högt i hans öra: YOU HAVE TO TAKE CARE OF HER! och pekade på mig.
Marcus höll på att svimma. Jag skrattade så att jag grät. Sen slet jag honom ur hans grepp och drog in honom i t-banan.

Vilken kvalitetstid han fått av mig, min bror....

Peace // Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0