Anton!? Varför har du hissat dannerbrogen?


Ja. Så var det dags för Sveriges nationaldag.
Man hängde i Kungsan hela dagen minsan. Dagen var till allas belåtenhet till en början.

Matchen skulle promt spelas på nationaldagen.
Fittan Källström fick spela, så det blev pannkaka av hela grejen. Han har ju bara en fot tydligen, han haltar fram, den högra foten är så tung...nästan så att Agda 77 år med bruten lårbenshals skulle kunna passa och skjuta bättre än honom.
Han ser bollen, tar bollen och högerfoten träffar med en väldig fart och ...så förlorar Sverige med ett mål. Det var dock inte Källströms fel JUST denna gång utan en viss Mikael Nilsson.
Då ställde jag mig frågan: Anton!? Vem har hissat dannerbrogen?...
 Kim Källström svarade jag... Endast jag skrattade. Eller jo ja....Amanda skrattade ...åt mig.


MEN! Vad spelar det för roll egentligen? Är det Sverige jag hejar på? Nej jag fick mitt "SIGN" när det var dags för middag a'la Fridays. Vilket lag är det som gäller tills domedagen bankar på dörren?...svaret fick jag så fort min tallrik anlänt:



Kvällen sedan...vilken kväll! Denna bild kan få sammanfatta kvällen....



IT ROCKED!

Peace // Veronica alias Maud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0