Helgen som Gud glömde

I Fredags var det dags för den årliga innebandyavslutningen.

Eftersom jag jobbat rätt sent var det bara att stressa hem och duscha direkt. Jag tog mig en stänkare för att komma i kapp de andra, tänkte jag.

Vi skulle mötas vid Dramaten. Jag skådar upp mot trappan. Ingen är där. Har jag blivit lurad? ...tänkte jag.

Nej! Där längst upp i högra hörnet såg jag en bekant!
Lena satt där. Jag gick upp för trappan och sa BU!
Lena: - Nämen Tjaabbaaa Verran! huyree leeget? Deee vao inte igoorrr? Jag har tagit en after wöörk(eller fem).
Jag konstaterade att jag låg efter. Men sedan kom resten och jag sågs genast som normal.


Vi hade bord på en restaurant på Nybrogatan vid namn Rice. Ett trevligt ställe minsan.

Däremot var man rätt sugen på att dra med sig reserverat-skylten hem.


Tänk tanken att bara kunna ställa ned denna vackra sak på valfritt bord(Mc Donald´s).
Fuck You, det här bordet var faktiskt reserverat! Nananananana!



Här har kvällen inte spårat ännu.
Vill bara tacka Jenny för att jag fick gråta så mycket(av skratt). Tack vare dig drömde jag att jag var VD för Fazer.


Lördagen började bra. Det var dags för "stillsam" middag med mina fruar Sanna och Tove.
Jag hade bokat bord på Garbo i all enkelhet, vilket var mycket uppskattat av mina fruar.




Efter mycket vin(för mycket) spårade kvällen. Därför lämnas inga bilder ut.

Tove spillde ut minst ett dussin öl över flintskalliga anabol-tuggande män.
Sanna blev buren av en flintskallig man med hatt. (På befallning av Tove). Han tappade henne mitt på dansgolvet efter fem meter.

Sanna ville hämnas och gick fram till en annan snubbe för att fråga om inte han kunde tänka sig att bära Tove.
Sanna kom tillbaka och sa med ironi i rösten: Nää, tyvärr Tove. Han tyckte att du hade för stor röv.
Tove som var för full för att uppfatta ironin gick bärsarkargång mot snubben och frågade varför han tyckte att hon hade stor röv.
Han svarade: Men jag har ju inte ens sett din röv?
Tove vände sig om och böjde sig framåt.
Jag och Sanna mötte menande blickar och tänkte : Tove ska inte ha mer.

Sanna fick vara hårvårdspsykolog åt en 50 årig dam eftersom att hon fick höra att Sanna var frisör.
Kan du klippa mig? frågade hon.
Sanna sa: fast det blir nog lite svårt just nu. (Men hon tänkte säga: Nej. Men vi kan klippa på låtsas och *klipper med fingrarna*).

Jag skötte mig närmast exemplariskt. Jag konverserade med en 35 årig cyklist.
Jag tänkte: Nästa gång jag ser en cyklist ute på ön tänker jag smälla upp bildörren så att du flyger ner i diket.

Det var med trötta steg i trasiga skor som jag haffade en taxi åt mig och mina fruar. Vi landade hemma hos mig, där vi däckade och vaknade dagen därpå med munnar som stank kloak.

Nästa helg blir en lugn helg....NOT!


Peace //

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha verran, kvällen hade inte gått att beskriva på ett bättre sätt haha:D Roligt hade vi! Ja visst skötte du dig bra:P men lite vild dans måste det ha varit eftersom att skon gick sönder;P Måste ha varit vid strippstången haha.

Puss och tack:)

2009-05-18 @ 21:37:13
Postat av: Anonym

Måste väl ha varit det ;)...MEN det var nog nån annan som dansade på mina hälsenor och kapade av mina kedjor och bling blings =).

2009-05-20 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0