Alexandras första utgång i Sverige


Alex, min vän sedan 17-18 år tillbaka. Hon flyttade till England 1996 och har sedan dess kommit till Sverige en till två ggr om året. Numera endast på sommaren i max tre veckor.

I år var det lite speciellt, hon var här endast för 1,5 vecka drygt. Vi hade mycket att prata om. Vi kom fram till att vi ska dra till Paris nästa sommar, att jag borde komma till hennes universitet i skottland snart osv...
Jag hoppas på att jag håller det jag lovat. Jag skall ta tag i detta!

Alex ville gärna gå ut nån gång i Sverige. Jag sade: Men vafan, då drar vi ut på lördag då?!

Så var det! Vi drog hem till Mattis för lite förfest. Alex var med stor sannolikhet på G




Vi hamnade på garden, vi hade mycket trevligt, Alex visade hur man boozade på riktigt brittiskt vis. Man blandar rött och vitt vin tills man mister kontrollen helt enkelt. (Den körde jag själv kvällen innan, så ska inte säga nåt).

Alex som är en verkligt duktig dansare gav mig och Mattis en riktig dansuppvisning man sent glömmer. Hela avslutingsnumret från vårens dansuppvisning. Här kommer ett smakprov:



Jag och mattis dansade sittandes istället, kändes bäst, bredvid Alex kände man sig riktigt dålig...



Vilken sötis vi har här!...

och här nedan har vi också en sötis...haha


Men jag är lika söt jag...



kvällen spårade på sitt egna lilla vis...hehe Alex vi talar inte mer om det ;)

En städad bild har jag dock...

Vi ses i Skottland baby! =)

Peace// Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0