Jag har legat i koma!

God morgon säger jag...

Igår var en stor dag.
Jag satte mig för första gången på åtta år i förarstolen till en Go-cart!


Vi hade skoj i bilen... Jojjan, alltid på topp!




Föraren Sanna...alltid på topp!




...och jag är aldeles för töntig för att ens få vara med







Vi anlädde till Södertäljes största Go-cart bana med kraftiga nerver och grov irritation över att grabbarna gasat ifrån oss.

Vi möttes dock i väntrummet efter bilfärden. Dessa "män" var lagom nöjda över sin framfart.
Det skulle inte jag om jag vore ni... med den sittställningen ligger man lågt i kurs... =)



Det var dags för lagindelning. Kimmy fifflade med lapparna...
Detta var planerat in i minsta detalj...fiffel...
som tur var, drog Sanna nitlotten.
HAHAHA!





Det var dags att prova dessa snygga "Mulle-Meck dresser".
Somliga var snyggare än andra... och därför slapp jag vara med på bild.


Jag förstår att ni trodde att detta var Roy och Roger. Ledsen att behöva göra er besvikna.
Detta är Sanna och Josefin.





Kimmy trodde att han var cool med solbrillor och "Mulle-Meckdress".
Ledsen att behöva göra dig besviken.
Din stil är inte unik, andra har hunnit före dig.



Från vänster:
Emil, Bastufallarn, Alfred...och Ida.

Notera att Alfred inte riktigt känner sig hemma i denna dress. Försöker göra det bästa av situationen genom att dra sin jacka trendigt över axeln för att bli more high fashion. Lyckades han?...Faktiskt.





TUNGT!


Tyvärr kan jag inte berätta mer om Go-cart åkandet.
Jag vet faktiskt inte vad som hände...
Detta var det sista jag såg innan jag föll i koma...



...jag tror och hoppas att jag vann... ;)

Peace// Veronica


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror coolingen med solbrillor vann

2009-05-13 @ 18:55:39
Postat av: V

Haha. Coolingen?

Solbrillor kanske han eller hon hade. ;)

2009-05-14 @ 10:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0