Somliga har kontaktannonser klara i arkiven...



Hallå där! När jag var hemma hos mor och far sist städade jag lite på mitt rum. Hittade min gamla mapp jag hade i årkurs 7,8 och 9.


Saken var bara denna att när jag tittade på baksidan fanns ett hemligt meddelande inristat i blyerts. Handstilen var spretig och stavningen usel.



När jag läste den gick det upp för mig vad det var!

Sanna en av mina allra äldsta och bästa vänner älskade att reta mig på lektionerna genom att klottra på mina papper och böcker (endast för att mina papper och böcker var klininskt rena till skillnad från hennes). Jag suddade bort hennes klotter och hon klottrade nytt. Så kunde en hel lektion gå till...

Men så en dag i årskurs 8 så dök vår klassföreståndarinna upp i aftonbladet med en stor bild och tillhörande text.
Det visade sig vara en lista på kontaktannonser inom stockholm. " Här är en mängd singlar i stockholmsstad".
Vår klassföreståndare fick ta en rejäl dos skit från elever som ständigt trackade henne. Sanna var en av dem.

Dääärför har hon tydligen gjort en kontaktannons åt mig på min mapps baksida!



Jag citerar: (fast med korrigerad stavning)

Hej! Jag Veronica Wahlquist söker man/pensionär, helst snygg men ful går också bra, helst Oves son.
Är du DIF'are kan du dra...
Stora fötter = inga problem. Spelar du golf är det =plus i kanten.
Jag är en vältränad liten sockertopp, lång och smal med liten vit pudel. Jag är konstnärligt begåvad och älskar långa muséeutflykter.
Ps. Jag är dööööläcker! intresserad ring mig på tel: 64753385693865897365873965879346598
+Jag är en riktig pudding / Veronica 8C


Tack Sanna! Jag har en kontaktannons färdig och klar ifall jag skulle bli singel(hope not).
Frågan är ifall man skulle få napp på denna smörja?! =D hahahahaha

Sanna, jag ska skriva ett cv till dig som heter duga...Promise...


Peace// Veronica

Kommentarer
Postat av: sanna

vilken annons;) kommer säkert att få jätte många svar... å då e de mej du får tacka;)

2010-02-27 @ 16:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0